کبوتر

کبوتر / علم کبوتر داری

کبوتر

کبوتر / علم کبوتر داری

معرفی نژاد GERMAN_BEAUTY_HOMER


برای دانلود رایگان فیلم مستند آموزش تصویری بیماری های کبوتر کلیک کنید.


معرفی نژاد کله اسبی(نام عامیانه) ویا (GERMAN_BEAUTY_HOMER ):

این نژاد نژادی است تزئینی و به هیچ وجه برای پراندن مناسب نمی باشد.برخی از دوستان گمان می کنند که این نژاد هم مانند کبوتران مسابقه(RACING PIGEON)از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است اما این چنین نیست.

ویژگیهای ژنتیکی:این نژاد احتمالا در محیطهایی پدید آمده که دانه های بسیار درشت به فراوانی در اختیار حیوان بوده وپرنده برای بدست آوردن غدای خود تلاش زیادی نمی کرده.بهمین خاطر در طی مدت زمان مدیدی خزانه ژنی آن تغییر کرده و منقار این پرنده بصورت خمیده و همانند طوطی درآمده.

لازم به ذکر است این نژاد به تازگی در مشهد مد شده وآنرا بجای کبوتران مسابقه با قیمتهای بسیار گزافی به فروش می رسانند.توصیه من این است که این نوع کبوتر را اگر قصد پرواز دادن آنرا دارید به هیچ عنوان خریداری نکنید.ضمنا برای دانه دادن به آن حتما باید غذا را در ظرف بریزید زیرا این پرنده توانایی برداشتن دانه های ریز را از روی زمین ندارد.


کبوتر


لینک ورود به صفحه اصلی
نظرات 6 + ارسال نظر
amir جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:48

شما کجا بازی میکنید

فری یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:20

سلام داش احمد
به خاطره گذاشتن واطلاعات در مورده کله اسبی یه دنیا ممنونم
فقط یه خواهشی دارم : بعضی از کله اسبی ها نوکهاشون بزرگه بعضی دیگه نوک هاشون کوچیکه(چینگ فر)
میخواستم بدونم خصوصیات یک کله اسبیه مغبول چیه؟
شما یه بار به من ایمیل زده بودین ولی متاسفانه فارسیه هر کاری کردم نتونستم بخونمش
بازم یه دنیا ممنونم .موفق باشیو سربلند در پناه حق خداحافظ

[ بدون نام ] شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:01

احسان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:55 http://erp.blogfa.com

سلام فقط جرمن بیوتی ها پرشی نیستند من هشتا دارم
اگه مایلی تا تبادل لینک کنیم خبرم کن

محسن چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:39

ارزوی من این بود که یک جفت کفتر کله اسبی داشتم

احسان مقدس دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:30

با سلام
این نژاد همان نژاد هومر المانی است لطفاً برای یکسان سازی نام نژادها از اسم های استاندارد استفاده کنید
دکتر احسان مقدس
مولف کتاب اطلس نژادهای کبوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد